Categories

Garantievoorwaarden

Wanneer u storing heeft aan uw product of u bent niet tevreden over de kwaliteit ervan dan is het belangrijk dat
u terug kunt vallen op een goede garantie. De garantie van gebruikte producten doet NTS meestal in eigen beheer. Is uw
producten defect of bent u hier niet tevreden over dan zullen wij doorgaans eerst bekijken of er een onderdeel vervangen
kan worden of het complete apparaat. Het vervangen is binnen de garantieperiode via een pickup- en return. Hiervoor
gebruikt NTS in sommige gevallen eigen vervoer maar meestal via koeriersdiensten zoals PostNL en GLS. Is de garantie buiten de periode dan kunt u kiezen om uw garantie te verlengen, de kosten zijn dan in deze garantie verlenging inbegrepen. U kunt ook een offerte aanvragen voor de kosten.

Wanneer de storing nieuwe producten betreft dan wordt de garantie doorgaans door de fabrikant geregeld (behalve wanneer het
product al defect was bij aankomst). NTS kan u hierbij helpen om aan de juiste gegevens zoals telefoonnummer, website of
emailadres waar uw storing aan te melden is of kan bemiddelen wanneer u niet goed door de fabrikant geholpen wordt.

Heeft u een dispuut betreffende een garantie-regeling dan kan u ook een voorstel aanvragen bij NTS voor het omruilen tegen een ander product. NTS doet haar uiterste best doen om u tevreden te stellen ook wanneer u een probleem tegenkomt.   

1 Jaar garantie

De minimum garantie van NTS bedraagt 1 jaar (met uitzondering van printer supplies). Gedurende deze periode worden alle defecte onderdelen gratis vervangen. Voor grotere apparaten regelt NTS ook
het transport van en naar uw kantoor, dit geldt voor onder andere systemen, workstations, servers, en printers. Voor mission critical apparaten (switches, servers e.d.) kan vaak voor directe vervanging
gezorgd worden hiervoor hoeft u niet een appart contract af te sluiten! Dit bespaart u weer in de kosten. Is uw garantie verlopen of wilt u langer garantie? Bestel dan een extra garantie pack. Zo kunt
u zorgeloos verder werken. De garantiepacks kosten slechts 8% (van het factuurbedrag) voor 1 jaar extra garantie en 15% (van het factuurbedrag) voor 2 jaar extra garantie.

2 Jaar garantie

2 Jaar garantie wordt standaard geleverd bij alle Hi-End refurbished workstations en Hi-end refurbished servers. Ook kunt u 2 jaar garantie krijgen door een extra garantiepack af te sluiten, dit kost 8% extra indien de standaard garantie 1 jaar bedraagt.

3 Jaar garantie

3 Jaar garantie wordt geleverd bij veel nieuw producten zoals nieuwe PC’s, workstations, TFTs, Servers
e.d. Ook kunt u 3 jaar garantie krijgen door een extra garantiepack af te sluiten, dit kost 15% extra indien de standaard garantie 1 jaar bedraagt en 8% extra indien de standaard garantie 2 jaar bedraagt.

Voor alle garantie termijnen geldt dat u gedurende deze periode ook gratis gebruik kunt maken van
onze helpdesk. U betaalt slechts de normale telefoonkosten.